Про автора



Шамрай Любов Миколаївна

Вчитель математики
КЗ  «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської районної ради
Адреса : вул. Піщана , 111, м. Гуляйполе, Запорізька область, Україна, 70200
Телефон: домашній: 4-22-27; службовий: 4-15-46; мобільний: 066-81-59-578
e - mail: mat.shamray@gmail.com
Кваліфікаційна категорія:  «спеціаліст вищої категорії»
Вчитель-методист

Відмінник освіти України

Заслужений вчитель України
Нагороджена грамотами та дипломами районного, обласного відділів освіти, міністерства освіти України, медаллю «За заслуги перед Гуляйпільським краєм»
Стаж роботи - 37 років
Моє педагогічне кредо – «ЗБЕРЕГТИ ТА ОЖИВИТИ ЗОЛОТЕ ЗЕРНО ДУШІ КОЖНОЇ ДИТИНИ»

Тому непорушний принципи моєї педагогічної діяльності (за Амонашвілі Ш. О.) – це принцип «творящого терпіння». Цей принцип забороняє нападати на дитину, кричати, критикувати, розносити її вщент тощо. Треба творити і чекати, творити і чекати, сподіваючись, що надії вчителя здійсняться не сьогодні, то завтра, що й намагаюся робити щодня.

Проблема, над якою я працюю: «ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ  ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІК-ТЕХНОЛОГІЙ» ... Чому саме така проблема?  Багаторічний досвід моєї педагогічної діяльності доводить, що результативність навчально-виховного процесу залежить в першу чергу від психофізичних даних учнів, їхнього бажання співпрацювати і розвиватися. Такі показники розвитку дитини , як пам'ять, увага, мислення є важливими складовими успішного навчання. І саме особистісно зорієнтоване навчання математики та впровадження інформаційно-комунікативних технологій допомагає мені здійснювати компетентнісний підхід до викладання математики в контексті гуманістичної педагогіки. 

                               МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ
Леонардо да Вінчі колись сказав: «Не треба нічого придумувати у цьому житті, життя саме підкаже тобі і навчить, як треба; тільки краще придивляйся і уважніше слухай». Ця думка мені близька, оскільки ще в дитинстві визначилася з професією і зараз роблю все, щоб їй відповідати. Мені повезло зі школою та вчителями. Нам довіряли і з нами співпрацювали. Мабуть, тому із задоволенням повернулася в рідну школу. Сьогодні моя професія, на жаль, не є престижною. І не багато учнів мріють бути навік прописаними біля класної дошки. Можливо, це й непогано, якщо у нашу вчительську сім’ю  увійдуть ті, хто народжений бути вчителем. Я учитель математики. І переді мною постійно постає запитання: «Як зробити так, щоб навчання, з точки зору учня, було цікавим і корисним та сприяло широкому і свідомому застосуванню математики у житті?». Остання моя робота, яка покликана допомогти у розв’язанні цих завдань    посібник «ГЕОМЕТРІЯ  7-9  ТЕМАТИЧНЕ ПОВТОРЕННЯ В КРОСВОРДАХ».
 
Пропонований посібник допоможе вчителям математики ефективно організувати тематичне повторення курсу геометрії для учнів 7-9 класів, внесе елемент новизни, зробить урок цікавим, позбавить одноманітності «повторювальних» уроків, підвищить увагу та інтерес учнів до повторення, приведе до   міцного засвоєння знань, що є головним завданням процесу навчання, в який входять сприймання навчального матеріалу, його запам’ятовування й осмислення, а також можливість використання цих знань в різних умовах.  Сподіваюся, що цей збірник кросвордів, який охоплює всі теми курсу геометрії середньої школи, зацікавить вчителів математики області. Він призначений для відпрацювання нових понять і повторення раніше вивчених. Можливі різні варіанти організації діяльності учнів із кросвордами:          розгадати  кросворд, заповнивши пусті клітинки (для дітей з початковим рівнем навчальних досягнень можна цю роботу виконувати з підручником); сформулювати питання до слів, які даються учням у заповненому кросворді; заповнити кросворд, у якому виділені певні квадратики. Із літер, що потрапили до них, скласти ключове слово та розкрити зміст поняття;    скласти кросворд, застосувавши поняття з теми.   
                                  
 Електронна версія посібника         допоможе кожному творчому вчителю за потребою швидко змінити закодоване слово в будь-якому кросворді та  створити власну презентацію, доповнивши її іншими  матеріалами.  А для колег Гуляйпільщини робота зі збірником допоможе ще й успішно реалізовувати завдання Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Розгадавши правильно кросворди, діти дізнаються про нові назви вулиць, площ рідного Гуляйполя, мандруватимуть стежками славного історичного минулого та сьогодення рідного краю; матимуть змогу познайомитися з педагогами, письменниками, лікарями, трудівниками сільського господарства,  історичними особистостями, знаними далеко за межами Гуляйпільщини. Робота з матеріалами збірника сприятиме вихованню патріотизму, любові до рідного краю, до своєї малої батьківщини, землі своїх предків, допоможе вчителям математики формувати життєві компетентності учнів, готувати їх до життя.







Комментариев нет:

Отправить комментарий