Шамрай Любов Миколаївна
Вчитель математики
КЗ «Гуляйпільська
спеціалізована загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської районної ради
Адреса : вул. Піщана , 111, м. Гуляйполе, Запорізька
область, Україна, 70200
Телефон: домашній: 4-22-27; службовий: 4-15-46; мобільний:
066-81-59-578
e - mail: mat.shamray@gmail.com
Кваліфікаційна категорія:
«спеціаліст вищої категорії»
Вчитель-методист
Відмінник освіти України
Заслужений вчитель України
Нагороджена грамотами та дипломами районного, обласного
відділів освіти, міністерства освіти України, медаллю «За заслуги перед
Гуляйпільським краєм»
Стаж роботи - 37 років
Моє педагогічне кредо – «ЗБЕРЕГТИ ТА ОЖИВИТИ ЗОЛОТЕ ЗЕРНО
ДУШІ КОЖНОЇ ДИТИНИ»
Тому непорушний принципи моєї педагогічної діяльності (за Амонашвілі
Ш. О.) – це принцип «творящого терпіння». Цей принцип забороняє нападати на
дитину, кричати, критикувати, розносити її вщент тощо. Треба творити і чекати,
творити і чекати, сподіваючись, що надії вчителя здійсняться не сьогодні, то
завтра, що й намагаюся робити щодня.
Проблема, над якою я працюю: «ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ
КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНО
ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ
ІК-ТЕХНОЛОГІЙ» ... Чому саме така проблема?
Багаторічний досвід моєї педагогічної діяльності доводить, що
результативність навчально-виховного процесу залежить в першу чергу від
психофізичних даних учнів, їхнього бажання співпрацювати і розвиватися. Такі показники розвитку
дитини , як пам'ять, увага, мислення є важливими складовими успішного навчання.
І саме особистісно зорієнтоване навчання математики та впровадження
інформаційно-комунікативних технологій допомагає мені здійснювати
компетентнісний підхід до викладання математики в контексті гуманістичної
педагогіки.
МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ
Леонардо да Вінчі колись сказав: «Не треба нічого
придумувати у цьому житті, життя саме підкаже тобі і навчить, як треба; тільки
краще придивляйся і уважніше слухай». Ця думка мені близька, оскільки ще в
дитинстві визначилася з професією і зараз роблю все, щоб їй відповідати. Мені
повезло зі школою та вчителями. Нам довіряли і з нами співпрацювали. Мабуть,
тому із задоволенням повернулася в рідну школу. Сьогодні моя професія, на жаль,
не є престижною. І не багато учнів мріють бути навік прописаними біля класної
дошки. Можливо, це й непогано, якщо у нашу вчительську сім’ю увійдуть ті, хто народжений бути вчителем. Я
учитель математики. І переді мною постійно постає запитання: «Як зробити так,
щоб навчання, з точки зору учня, було цікавим і корисним та сприяло широкому і
свідомому застосуванню математики у житті?». Остання моя робота, яка покликана
допомогти у розв’язанні цих завдань
– посібник «ГЕОМЕТРІЯ 7-9
ТЕМАТИЧНЕ ПОВТОРЕННЯ В КРОСВОРДАХ».
Пропонований посібник допоможе вчителям математики ефективно
організувати тематичне повторення курсу геометрії для учнів 7-9 класів, внесе
елемент новизни, зробить урок цікавим, позбавить одноманітності
«повторювальних» уроків, підвищить увагу та інтерес учнів до повторення,
приведе до міцного засвоєння знань, що
є головним завданням процесу навчання, в який входять сприймання навчального
матеріалу, його запам’ятовування й осмислення, а також можливість використання
цих знань в різних умовах. Сподіваюся,
що цей збірник кросвордів, який охоплює всі теми курсу геометрії середньої
школи, зацікавить вчителів математики області. Він призначений для
відпрацювання нових понять і повторення раніше вивчених. Можливі різні варіанти
організації діяльності учнів із кросвордами: розгадати
кросворд, заповнивши пусті клітинки (для дітей з початковим рівнем
навчальних досягнень можна цю роботу виконувати з підручником); сформулювати
питання до слів, які даються учням у заповненому кросворді; заповнити кросворд,
у якому виділені певні квадратики. Із літер, що потрапили до них, скласти
ключове слово та розкрити зміст поняття;
скласти кросворд, застосувавши поняття з теми.
Електронна версія посібника допоможе кожному творчому вчителю за потребою швидко змінити закодоване слово в будь-якому кросворді та створити власну презентацію, доповнивши її іншими матеріалами. А для колег Гуляйпільщини робота зі збірником допоможе ще й успішно реалізовувати завдання Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Електронна версія посібника допоможе кожному творчому вчителю за потребою швидко змінити закодоване слово в будь-якому кросворді та створити власну презентацію, доповнивши її іншими матеріалами. А для колег Гуляйпільщини робота зі збірником допоможе ще й успішно реалізовувати завдання Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Розгадавши правильно кросворди, діти дізнаються про нові
назви вулиць, площ рідного Гуляйполя, мандруватимуть стежками славного
історичного минулого та сьогодення рідного краю; матимуть змогу познайомитися з
педагогами, письменниками, лікарями, трудівниками сільського господарства, історичними особистостями, знаними далеко за
межами Гуляйпільщини. Робота з матеріалами збірника сприятиме вихованню
патріотизму, любові до рідного краю, до своєї малої батьківщини, землі своїх
предків, допоможе вчителям математики формувати життєві компетентності учнів,
готувати їх до життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий